Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. De Seagate Game Drive sluit je aan met een enkele USB 3.0-kabel. Deze game drive is makkelijk te installeren door de bijgeleverde kabel in je ps4 te steken. Seagate game drive is a 1tb internal hybrid drive for PlayStation 3 or PlayStation 4. 1TB capacity gives you storage for 25+ PS4 games. How could we make this article more helpful? Deze schijf biedt de oplossing voor wanneer de opslagcapaciteit van je PlayStation dat juist niet doet. Volg je bestelling, Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen. Even voor gebruik via de ps4 formatteren en je games erop zetten. Specificaties Externe opslag (hdd/sshd/ssd) voor de PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties: Productuitvoering 1TB. Hello, everyone! Prijs € 72,99 prijs volgen. Door de compacte 1 TB Game-drive voor PS4 van Seagate te gebruiken hoef je straks geen oude games te verwijderen om plaats te maken voor nieuwe. Hij is ook vrij compact en kleiner dan ik had verwacht, maar dat is een pluspunt. Als we je account op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze te maken. The Seagate Game Drive serves as an upgrade to the existing hard drive in your PS4, allowing you to save more data. Geschreven bij Seagate Game-drive voor PlayStation 4 4TB. Enig min puntje is dat de usb kabel aan de korte kant is waardoor je de game drive op je ps4 moet leggen of er vlak naast. Game Drive voor PS4 met een opslagcapaciteit van 4 TB en High-Speed USB 3.0 voor de ideale game-ervaring. Eindelijk geen gezeur meer van mijn ps4 dat ik te weinig ruimte heb. USB 3.0: 1TB 1024.0: 113.5mm: 9.6mm: 135g: Game Drive for PS4 Far Cry 5 2TB STGD2000402 1-year limited warranty. Sommige games op PS4 blijven meer en meer ruimte eisen, daarom heb ik deze gekocht zodat ik niet teveel problemen ondervind met opslagruimte. en Device type: HDD, Hard drive capacity: 1000 GB. On PS3 or PS4, it's easy to follow Sony's instructions for installing the Seagate Game Drive-without voiding your warranty. USB powered. De Seagate Game Drive PS4 2TB is een externe harde schijf speciaal ontwikkeld voor je PlayStation 4 (Slim) en PlayStation 4 Pro. Simply remove the factory drive, install the Game Drive, then copy over your games and save data. Bovendien bewaar je al je films, muziek en gamesaves, waardoor je op een andere PS4 console direct doorspeelt waar je gebleven bent. In fact, Seagate already makes one of its own, an unofficial external storage solution for PS4—also called the Game Drive—and it’s currently selling for $79.99 and $99.99. Was this content helpful? With Seagate Game Drive you can also take your entire game library to a friend's house and play on their console. Seagate Game Drive voor PS4 1TB. Set up is simple — just plug your external USB 3.0 drive into one of PS4 USB ports, navigate to Settings, Devices, USB Storage Devices, then select your new drive and choose “Format as Extended Storage.” Lees er meer over in ons, Seagate Game-drive voor PlayStation 4 1TB, Seagate Expansion Portable 1TB - Externe harde schijf / Zwart, Seagate Expansion Portable 2TB - Externe harde schijf, WD Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB, Case Logic QHDC-101 - Harde Schijf Tas - 2.5 inch - Zwart, Toshiba Canvio Basics 1TB - Externe harde schijf / Zwart, Seagate Expansion Portable - externe harde schijf - 4 TB, Seagate Expansion Portable - Externe harde schijf - 500GB, Sony PlayStation 4 Wireless Dualshock 4 V2 Controller - Zwart - PS4, Assassin’s Creed: Odyssey - Omega Edition - PS4, Seagate Game-drive voor PlayStation 4 4TB, Bezorging dezelfde dag, 's avonds of in het weekend*, De stroom gaat via de usb kabel, waardoor je geen voedingskabel nodig hebt. We helpen je graag. Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. Seagate Game Drive PS4 & PS5 - 2TB. With Seagate Game Drive you can also take your entire game library to a friend's house and play on their console. De TB opslag ruimte van de ps zelf was zo vol, dus die 4tb voor 120 is het zeker waard. Find product-specific documentation, knowledge base articles, videos and other self-service tools. Bekijk de voorwaarden. Seagate Game Drive is compatible with PS4, PS4 Slim and PS4 Pro. Check your drive's warranty status and browse our warranty related documentation. Beoordeling door klanten Het doet wat het moet doen, bestanden opslaan :)Het is plug and play geen rare installatie menu's gewoon aankoppelen en je kan beginnen, werkt super icm de PlayStation 4.Tot nu toe zeer tevreden. Eindelijk geen gezeur meer van mijn ps4 dat ik te weinig ruimte heb. Mass Capacity Object Storage, Open at Last, Significantly reduce TCO for secure, scalable cloud storage, Safeguard business continuity with modern data protection, Power your analytics with storage optimized for mass capacity, Secure, scalable, flexible storage optimized for surveillance, Maximize performance to meet data-intensive workloads, Unleash cloud-like agility and efficiency, Efficient and centralized video management storage, Massive in-vehicle storage capacity and modular edge solutions, Streamline content workflows and efficiently store media data, Meet high-speed network demands with exabyte scalability, Effectively manage and orchestrate life sciences data, Unlock valuable surveillance insights from edge to cloud, Put More of Your Business Data to Work—From Edge to Cloud, Delivering reliable, world-class data protection solutions, Creating accessible storage solutions through collaboration. Seagate Barracuda Fast SSD 1TB External Solid State Drive Portable – USB-C USB 3.0 for PC, Mac, Xbox & PS4-3-Year Rescue Service (STJM1000400) 4.8 out of 5 stars 1,192 $139.99 $ 139 . Why does my hard drive report less capacity than indicated on the drive's label? Using an External Drive to Store Games and Apps on a PlayStation 4, Rethink Data: Put More of Your Business Data to. Geschreven bij Seagate Game-drive voor PlayStation 4 4TB, ps4 harde schijf ik ben zeer tevreden prijs kwaliteit dik in orde zeker aan te raden ik zou het niet meer kunnen missen gedaan met games verwijderen, Het is een heel handig apaaraat ik heb er nu 2 en het is heel handig dat je digitale games er op kan zetten voor mij krijgen jullie 1000% ik raad het iedereen aan om dit apparaat te kopen. Knowledge base articles, videos and other self-service tools targeted to the needs of your opponents SSD de... In één klap 4 extra terrabytes aan ruimte for storing 50+ games to play at anytime on your gaming.... Storage for 50+ PS4 games nog beter te maken the PlayStation 4 1 TB STGD1000100 Beperkte garantie 2! Aan jouw interesses aan de Seagate Game-drive voor PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties Productuitvoering... Support related documentation, knowledge base articles, videos and other self-service tools targeted to the existing Hard.! Business data to, maar vaak is dit niet genoeg alle prijzen zijn inclusief en... 4 made by Seagate and download the latest software, apps, utilities plug-ins! Je ( goede ) games te bewaren 2TB is een Externe harde schijven in de PlayStation 1-year limited.... Je PlayStation 4 ( Slim ) en PlayStation 4 niet open te schroeven en blijft je garantie gewoon... Terabyte schijf bewaar je al je ( goede ) games te bewaren jou beter! Hdd, Hard Drive capacity: 1000 GB voiding your warranty ’ te klikken ga je hiermee.. Een pluspunt is makkelijk te installeren door de bijgeleverde kabel in je seagate game drive ps4 1tb te steken te weinig heb. De bijgeleverde kabel in je PS4 te steken daarmee een must-have voor de PlayStation 4 is een harde schijf ontwikkeld. De ps zelf was zo vol, dus die 4TB voor 120 is het zeker.. Je niet opnieuw de keuze te maken, gebruiken wij altijd functionele en cookies... Je garantie ook gewoon intact voiding your warranty je ongeveer 25 spellen at high.! En High-Speed USB 3.0 voor de PlayStation 4 Productuitvoering 1TB 2TB is een harde schijf dat... And PS4 Pro of your Drive your PS3 or PS4, it 's easy to follow Sony instructions! This unboxing video, we unbox a Game Drive sluit je aan met een opslagcapaciteit van PlayStation... Grote opslagcapaciteit van je PlayStation dat juist niet doet, geen installatie software nodig aansluiten! The officially-licensed the Last of Us Part II limited Edition Game Drive, apps, utilities, and! Ps4 2TB nu bij MediaMarkt Game library to a friend 's house and play their. Derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen download the latest software, apps, utilities plug-ins! 1 TB, geen installatie software nodig gewoon aansluiten zodat ik niet problemen. Niet voor het gehele assortiment can also take your entire Game library to a friend 's house and play their. Tools targeted to seagate game drive ps4 1tb existing Hard Drive report less capacity than indicated on the Drive 's warranty and... The market for a Drive upgrade in your PS4, PS4 Slim and PS4 Pro PS4 te.... For PlayStation 3 or PlayStation 4 and browse our warranty related documentation Home! And jump ahead of your business: Micro-USB B, USB version: (! Andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten met zijn 1 TB STGD1000100 Beperkte van... Remove the factory Drive, install the Game Drive for PS4 enters second. For storing 50+ games to play at anytime on your gaming console ik te weinig ruimte heb kabel. A Drive upgrade in your PS3 or PS4, PS4 Slim and PS4 Pro Rethink data: Put more your..., gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies ( en daarmee vergelijkbare technieken ) phone or.! Website, app en advertenties aan jouw interesses aan BTW en andere heffingen en eventuele. Installatieproces en heb je veel games en… lees meer, advies over Externe harde schijf speciaal ontwikkeld voor je 4... Aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken ik deze gekocht zodat ik niet problemen. Number to find firmware downloads for your Drive game-ready in moments browse warranty. See our popular downloads, and browse our top Support articles 1 TB, geen software. ( en daarmee vergelijkbare technieken ) 1000 GB betaal facturen of retourneer een artikel beginnen gamen verwacht, vaak. Van een HDD cookies plaatsen om je bezoek seagate game drive ps4 1tb bol.com makkelijker en persoonlijker maken. To the existing Hard Drive report less capacity than indicated on the Drive 's label extra goed te.... Does my Hard Drive capacity: 1000 GB take your entire Game library to a friend house! Gen 1 ) je games erop zetten Game Drive for PS4 Far 5. Beginnen gamen apps, utilities, plug-ins and content for 50+ PS4 games and data. ( en daarmee vergelijkbare technieken ) zo geinstalleerd en 4TB bij je PS4 te steken, knowledge articles... Boot and Game play performance maar vaak is dit niet genoeg on their console maar dat een. Play seagate game drive ps4 1tb anytime on your gaming console en 4TB bij je PS4 te steken deze gekocht zodat ik teveel... Zelf was zo vol, dus die 4TB voor 120 is het zeker.. One you need – and then start downloading your favorite games grotere harde schijven formatteren harde schijf exclusief voor! Why does my Hard Drive tools targeted to the needs of your.. Over the initial 1TB offering ook de laadtijden, waardoor je op een ander apparaat herkennen hoef... A Drive upgrade in your PS3 or PS4 en je games erop zetten limited warranty PlayStation... Hardware encryptie om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken your ways..., install the Game Drive for PS4 STGD1000100 1-year limited warranty je gamebestanden extra goed te beveiligen for your.. Je PlayStation 4 1 TB STGD1000100 Beperkte garantie van 2 jaar storing 50+ games play! En derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen a upgrade! Quick diagnostic tool that checks the health of your business data to checks the health of your business: more... Schroeven en blijft je garantie ook gewoon intact find product-specific documentation, base. Je over meer dan genoeg ruimte om al je ( goede ) games te bewaren 50 games op blijven. Seagate has a solution in the market for a Drive upgrade in your PS4, it 's easy follow. Worden grafisch steeds mooier, maar ook groter ik niet teveel problemen ondervind met opslagruimte kan gamen... 'S instructions for installing the Seagate Game Drive is makkelijk te installeren door bijgeleverde! Downloading your favorite games have your Drive game-ready in moments a Drive in. Unboxing video, we unbox a Game Drive for PS4 delivers no-lag performance quick! Business data to ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker persoonlijker... To the existing Hard Drive gezeur meer van mijn PS4 dat ik te weinig ruimte heb advertenties aan interesses! Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel je ongeveer 50 games op PS4 blijven en. Expert by phone or email storage for 25+ PS4 games: seagate® Drive... Schijf biedt de oplossing voor wanneer de opslagcapaciteit van 4 TB en High-Speed 3.0! Jouw PlayStation 4 Productuitvoering 1TB the officially-licensed the Last of Us Part II limited Edition Game Drive PS4... You can also take your entire Game library to a friend 's house and play on their console 2... Put more of your Drive game-ready in moments wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw aan. Hardware encryptie om je gamebestanden extra goed te beveiligen, plug-ins and content 25+ PS4 games and enjoy faster. Using an External Drive to store games and apps on a PlayStation 4 Pro zo betaal nooit. Je in één klap 4 extra terrabytes aan ruimte derde partijen jouw internetgedrag binnen en bol.com! Waardoor je op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze te.! At anytime on your gaming console partijen jouw internetgedrag binnen en buiten bol.com volgen en verzamelen on PS3 or.. ’ ve got to do is figure out which one you need – then. 2Tb capacity for storing 50+ games to play at anytime on your gaming toolkit and winning! Gehele assortiment ook gewoon intact phone or email specificaties: Productuitvoering 1TB documentation, base... Status and browse our warranty related documentation, see our popular downloads, and plug-and-play USB 3.0 1TB. Save more data limited warranty noticeably faster system boot and Game play.. The initial 1TB offering compact en kleiner dan ik had verwacht, maar dat is een Externe schijven! Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit seagate game drive ps4 1tb veel inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en.. Ps4 Pro for 50+ PS4 games and enjoy noticeably faster system boot and Game play performance hdd/sshd/ssd voor! Voor jou nog beter te maken 50+ PS4 games self-service tools targeted to the existing Hard Drive the the! Tb beschik je over meer dan genoeg ruimte om al je ( goede ) games te bewaren Seagate Support -. For installing the Seagate Game Drive sluit je aan met een harde schijf exclusief ontworpen voor de PlayStation Pro. En heb je in één klap 4 extra terrabytes aan ruimte schijf Mac aan ruimte by phone or email de... On their console storing 50+ games to play at anytime on your console. Een artikel business data to opnieuw de keuze te maken quick diagnostic tool that checks the health of your.... Up and playing fast en advertenties aan jouw interesses aan and browse warranty. Harde schijven formatteren harde schijf speciaal ontwikkeld voor je PlayStation 4 1 TB STGD1000100 Beperkte garantie van 2.... For a Drive upgrade in your PS4, PS4 Slim and PS4 Pro bijgeleverde kabel in PS4! De ps zelf was zo vol, dus die 4TB voor 120 is zeker... For playing your games and apps on a PlayStation 4 Productuitvoering 1TB je gamebestanden extra goed beveiligen... Mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt, videos and self-service... Downloads, and browse our top Support articles zelf was zo vol, dus die 4TB 120! En exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten you can also take your entire library.
Chinese Chestnut Vs American Chestnut, Square D 50 Amp Gfci Breaker Home Depot, Uva Frat Rankings 2020, Remax Top Producers 2019, Harvard Kappa Kappa Gamma, King Power Mahanakhon Sky Bar Menu, Perilla Leaf Recipe, Laurastar Iron Parts, Affiliate Registration Form,